härliga fredag!

Igår var jag och älskling på Asia Spa, var så underbart skönt att bara slappa och bada och ta det lugnt.. <3 Var helt slut när vi kom hem runt 21.30, så vi gick nästan och la oss direkt. Sov till klockan 10 idag, hihi ^^ Åkte direkt till farmor och farfar och hämtade bilen. Så nu har jag fått min första egna bil! WIHO! En liten skruttbrumme, Renault Clio. Spelar ingen roll, bara den rullar och går att bromsa så är jag överlycklig ;)

Hoppade Oxane idag också, hon tyckte det var superkul och det gick jättebra :) Åkte till Petra och jobbade med projektet i tre timmar, fick gjort en hel del. Var väldigt skönt! Käkat middag med familjen och druckit en öl till det ikväll, nu blir det slapp i soffan resten av kvällen. För imorgon ska jag jobba för första dagen för i år, ska bli kul :P

KRAM <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0