klockan är nio..

Ja, då fastnade man vid datorn igen. Sitter och pluggar lite halvt till aktiekunskaps provet imorgon. Men det är SÅÅÅÅ tråkigt, så det är roligare att slänga in ett menlöst kort inlägg här istället :P Min dag har varit underbar! Började skolan 12.20 med en 40-minuters-lektion. Sen håltimma, satt ute i det härliga vårvädret och pluggade. Fick gjort marknadsföringsläxan i alla fall och pluggat aktiekunskap. Hade en timmes psykologi från 14.40-15.40, stack hem och var ute i stallet till klockan 19. Oxane var superduper fin idag, fick komma ut på en runda i solen :)

Anmält till tävling igen, den 30/4 är det dags för årets första utetävling på gräs :P Det kan ju gå som det går.. Haha! Ska bara fixa ännu ett nytt bett till tokfian, så ska det nog gå bra ;)

ÅHHH, hämtade min studentmössa igår! Glömde hämta den innan lovet, så fick bli igår istället.. Riktigt snygg blev den ;) Dock inte testat den ännu, betyder otur har min pojkvän sagt? ^^ Ska försöka slänga upp en bild på den imorgon kanske :) I nästa vecka kommer min studentklänning, wiiie! Och om 1-2 veckor kommer min balklänning, inte långt kvar nu.  Imorgon är det bara 33 skoldagar kvar :o

Nähä, får väl sätta mig och plugga igen, blööö.. Ska sticka till Anton sen och mysa lite :*

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0