onsdag..

Åhh, bara två dagar kvar till årets första utetävling på gräs! Blir 1.10 och 1.20 m i Falkenberg med lilla Oxane :) Vi har legat i hårdträning de senaste veckorna, så vi ska nog vara väl förberedda. Nästa vecka ska vi ner till Sofia som ska hjälpa mig med lite tips och råd :)

Suttit med projektet en del idag, men nu är jag så trött i huvudet så jag orkar inte hålla uppe ögonen längre. Håller tummarna på att min studentklänning ska komma imorgon eller på fredag, annars jäklar ;) Wiiie, nu åker vi till Napa om bara fem veckor.. GALET, vad tiden går fort! Vet inte vad man gör med den heller, kanske det värsta.

I helgen blir det iallafall jobb lördag och söndag. Ska ev. ut med brudarna på lördag, söta Mathilda fyller år :* Har inte bestämt mig om jag ska ut eller inte. Beror på om vi är färdiga med projektet!

Nää, nu ska jag borsta gaddarna, sen krypa ner i sängen och vänta på att min älskling kommer hem. KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0