tjugoandra april

Hej och hå! Jag är jättehungrig, sitter och väntar på att älsklingen ska komma hem med lite kinamat. Lata som vi är, så orkade vi inte laga mat idag (a)

Borde egentligen plugga marknadsföring, prov imorgon. Men det får vänta till senare/inatt. Tänkte slänga på halv åtta hos mig, börjar ju om två minuter såg jag nu :o Får bara inte missa det ;)
Imorgon ska Agia Napa resan betalas, waah! Nu är det inte långt kvar. Bara 52 dagar till studenten. Varav 27 av dem är skoldagar! Så det är lite mindre än en månad kvar i skolan :D Studentklänningen kommer till veckan och balklänningen är iväg skickad från USA. Vet dock inte när den kommer pga vulkanskiten :/ Ska beställa hem löshår till balen också tror jag, något tips på någon bra hemsida? :) KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0