bort med snön!

Usch, vad trött jag är på snön nu! Vill sätta igång och rida oxane, men hur lätt är det när det är snökaos på vägarna och det inte går att rida hemma? :/ Får vänta ett par dagar tills det lugnat ner sig, men det är så tråkigt..

Haft en väldigt slapp dag i skolan, började 12.20, men slutade 16.00, lite värre. Hann med att pyssla om Oxane i morses iallafall och släppte ut hoppetossan i hagen :)Skrev klart svenskauppgiften och fick lämnat in den i tid :P Hade en håltimma på två timmar idag, så hann med en fika på stan med pojkvännen :)

Ska snart ut till stallet och pyssla om Oxane och Tilda lite :) Lindar Oxane med Back on Track (paddar med kardborre) för hon är inte van att gå ute så mångar timmar per dag, de ökar blodcirkulationen och förebygger skador mm. De är hur bra som helst, köpte mina på rean på backontrackshop.se. Dock brukar jag sätta min lite längre ner för att de ska täcka bra..




Nu ska jag kila ut till stallet! Skriver nog ett inlägg senare ikväll :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0