ny vecka, nya tag...

Har inte haft någon lust alls att skriva i helgen och inte haft mycket tid heller för den delen.. Här är min helg iallafall :)


Fredag: Som sagt, var på inflyttning/födelsedags fest hos Mathilda. Kom dit prick 19.30, var i tid för en gångs skull haha! De flesta av oss stack ner till C&B runt 23.30 och jiiisus vad vi dansade ;D Jag och Anton åkte hem runt 02.45 efter att ha käkat fyllemat med Jenny&Alex.. :)

Lördag: Åkte hem till mig runt 11-tiden och drog med Anton&lillsyrran ner till HorseFarm, var tvungen att köpa massa grejer till Oxane. Bestämde med Sofia att vi skulle hämta henne på söndagen.. Blev iallafall ett träns, bett och tre täcken. Tur att mamma betalade, haha ^^ På kvällen var det dags att ta tag i festandet igen, jag var otroligt trött men Anton lyckades släpa med mig, och tur var det! Stack till Gustav&Mathilda på förfest och som alltid var det supertrevligt :) Även denna kväll kilade vi ner till C&B, dansade och träffade mycket folk.

Söndag: Eftersom jag glömde av att jag skulle jobba, så skulle jag gå upp tidigt och fixa det.. Tror ni att jag kom upp ur sängen? Nej. Skulle ta bussen 07.20, vaknade 8.40 och hade glömt snooza ;P Var inte mycket att göra åt det, så fick strunta i det.. Runt 11 tiden åkte vi till Sofia och hämtade Oxane :D Så nu har vi henne hemma iallafall, nu är det bara det nya stallet som ska bli färdigt :) Resten av dagen var vi ganska slappa, myste hela dagen :*

Skriver mer ikväll, ska gå och käka lunch nu.. ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0