oj, vad tiden går!

Jaha, då var det tisdag igen.. Helt sjukt vad fort veckorna går! Fortfarande inte orkat göra någonting åt min dator. Måste köpa en extern hårddisk så jag kan lägga över alla bilder och sånt, så de inte tar bort det om jag ska lämna in den..

Här kommer sammanfattning över min helg iallafall :)

Fredag: Var chaffis åt min kära pojkvän som var på fest hos Tobbo, var med en stund innan jag åkte till Petra och kollade lite TV.. Mycket trevligt ;] Gick hem till Anton och sov till 01.15, då ringde han och vill bli hämtad tillsammans med Johan, Malin, David och Bennie. Hade en väldigt rolig hemfärd kna jag säga ;)

Lördag: Gick upp ganska tidigt och åkte till Gekås med mamma och syrran. Skulle köpt ett par Hampa skydd till Oxane, men de var slut.. :/ Blev nya kuddar till sängen, nytt påslakan set och smågrejer. Senare på kvällen jobbade jag, städar gympasalen på skolan.. Bättre än ingenting och ganska bra betalt ;) När jag kommit hem, duschat, käkat och fixat mig åkte jag och Anton till Gustav och Mathilda. En riktigt härlig kväll med vin, buzz och senare Cheers´n Beers! <3

Söndag: Vaknade runt 10-tiden och var vääääldigt seg.. Fick inte mycket gjort, men red galenpannan Oxane iallafall :)

Ska försöka fixa datorn i veckan så jag får in lite bilder sen 150-dagars.. Och så klart bilder och filmer på Oxane :) Ska kila till bussen snart och hem och mysa med min pojkvän :* PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0