uttråkad...

Var ute för en stund sen och gav hästarna kvällsmat, SHIT vad det snöar! Eftersom jag inte kan ta mig till min pojkvän ikväll, så får det bli massa tv och data ikväll ;]

Kollade runt lite på nätet efter Oxane's stam. Är ganska svårt att hitta info om dem, kan ingen franska och jag lovar, ALLT står på franska ;P Hittade iallafall lite bilder på hennes pappa och farfar. Båda två har vunnit flertalet internationella Grand Prix och nationella. Hennes mamma hittade jag verkligen ingenting om, lite små tråkigt.. Men det är en ganska bra stam på henne iallafall :)


Detta är hennes farfar: Le tot de semilly


Hennes pappa: Bolero de brecey


När det blir bättre väder ska jag försöka ta lite kort på Oxane, så att ni får se hur hon ser ut :)


Jaha, vad ska ni göra ikväll? Kolla en film i snöovädret kanske? Jag vet vad jag ska göra iallafall, MÅSTE ju bara kolla finalen i Paradise Hotel! TJING :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0