måndag 25-01-10

Skapat en helt ny blogg, tänkte att det kunde vara kul att skriva av sig lite då och då :)

Bloggen kommer att handla mest om min vardag, vilken består mest av mina hästar.
Har för tillfället tre stycken. Min D-ponny, Sörbys Tilda, som också är till salu. Annonsen hittar ni på hästnet.se!
Min älskade C-ponny Vesterdals Rendezvouz som jag älskar över allt annat.. Tråkigt nog blev han utdömd för två veckor sedan då han vilat i 7 månader pga att han varit 3-gradigt halt på alla 4 benen :( Usch, ska inte börja skriva om massa hemska saker det första jag gör. Men kommer skriva om det en del för att få ut alla känslor..
Men.. En sådan tråkig sak följs av en väldigt rolig grej: köpt ny storhäst som förhoppningsvis kommer hem till oss i veckan eller nästa vecka :D
Ett fransk sto född 2002, gått 120 hoppningar med flera vinster och startklar för 130 hoppning. En liten speed häst som passar mig perfekt!
Oxane de la Dore


Det var lite om hästarna, det kommer bli mycket mer om dem kan jag lova ;)
Näää, nu ska jag käka lite pannkakor, MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0