tisdag 26-01-10

God morgon!

Rekord för mig att vara uppe vid denna tiden en tisdag, börjar inte förrän 12.20. Sitter och skriver lite på mitt svenska arbete som jag inte fick gjort någonting på igår, haha.
Hmm, idag händer inget speciellt. Min lillasyster rider Tilda åt mig, så har bara stallet att göra idag. På tal om det så håller vi på att bygga ett helt nytt stall! Ska bli grymt skönt att få alla hästar i samma stall och iordning på alla saker. Kommer vara färdigt inom någon vecka, så vi kan flytta in hästarna :) Så vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag...
Nää, får bli en bild på mig och min älskade Ronde och återgå till plugget..
Skriver senare ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0