torsdag 28-01-10

Då var den torsdag igen, veckorna bara rusar förbi känns det som! Råkade försova mig i morses, så hade bara två lektioner mellan 11.10-13.50 :)

Vet inte om jag kommer orka gå till skolan imorgon, beställt tid till Ronde ;( Kommer blir riktigt riktigt jobbigt, men han slipper ha ont mer iallafall :( Kom precis in från stallet och har gosat och myst med honom i snart en timme.. Jag och pappa ska åka till Slöinge med honom imorgon, usch.. Haft honom i snart tre år och vi har så många roliga minnen tillsammans, kommer bli svårt att släppa taget... </3



Bild från sommaren -08, vi kom tvåa i Lätt:B och vann stilhoppnings kvalet i Mouantin Horse :)




Bild från Varbergshoppet -08.. Gick till A-final, tror jag..




Bild från -09.. Det bästa som någonsin hänt, jag och Ronde gick till GP-ponny finalen in Scandinavium.. Slutade 9:a, men det var så underbart att rida inför ett fullsatt Scandinavium :*
Ska ut och ge hästarna kvällsmat om en stund, ska kolla lite på "How I met your mother" och vänta på att min pojkvän kommer hit <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0