ursäkta röran..

Ser lite rörigt ut på bloggen just nu, håller på att fixa och göra iordning den.. Eller rättare sagt, min pojkvän är gullig och gör det åt mig :)

Pratade med Sofia Kroon innan som har Oxane just nu, ska åka dit och rida imorgon :D Ska bli så kul att få igång ridningen ordentligt igen! Jag och mamma satt och kollade på tävlingar innan, ska anmäla mig till Lamicell Cup och Agriahoppet. Kul att ha lite mål första året i alla fall :)
Nää, nu ska jag krypa ner i sängen och vänta på Paradise Hotel. Min klasskompis Petra är knasig och övertalat mig att titta på det och nu är jag fast! Haha, i och för sig självförvållat ;) Vem håller ni på?
Pussss och god natt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0