ledig dag!

Min lediga dag skulle bli en härlig dag på stranden, men icke? När jag vaknade i morses var det moln på HELA himlen. Inte ens en ynka bit av blå himmel syntes. Så istället drog jag, Petra och Tessi ner till stan och spenderade pengar. Fick köpt ett linne, kjol och en ENORM ring på H&M. En transparent skjorta från GinaTricot fick även följa med mig hem. Ska ta bild och slänga upp här ;)

Jag och Petra var båda lediga idag så vi stack till Oscars igår med Ricardo. Drack oss fulla ganska fort hemma hos Petra och det blev bara värre efter tequila shotsen på krogen.. Men KUL hade vi och det är väl huvudsaken?

Tänkte lägga mig i sängen och läsa lite i min nya bok: En förtjusande man av Marian Keyes. Min absoluta favorit författare måste jag nog säga. Ett bra tips till er som vill ha en rolig och chic bok ;) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0