Måndag

Jobbet gick fort som vanligt idag, även om det inte var lika mycket folk som vanligt. Åkte hem och stack ut till stallet för att rida Oxane, gick bra som vanligt. Känns som om vi kommit in i en bra period just nu :) Kommer väl komma bakslag sen, det gör det väl alltid?

Blev så jäkla förbannad idag, min mobil la av. Helt utan någon förvarning eller någon mening med som helst. Så nu är den helt svart och död. BAJS! Vill att det ska bli jul så jag kan köpa den nya iPhone, haha ;) Lagom att den går sönder nu när jag köpt ett snyggt bling-bling skal. Anton kallar mig blingbling, haha (a)

Imorgon åker älsklingen till Get Away Rock och spelar med bandet. Kommer inte hem förrän på söndag - längta ihjäl mig kommer jag att göra :( Dock kommer tiden gå fort, jobbar fredag, lördag och söndag.

Här kommer en härlig bild från studenten i alla fall, happy face :D En av de bästa dagarna i mitt liv <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0