16 mars

Hade en riktigt lugn och härlig studiedag igår! Fick köpt nytt bett till Oxane, ett pelham med gummistång som gick att böja :P Köpte även mitt schampoo och balsam från Matrix:



Köpte också en ny inpackning till mitt hår så det inte ska bli så torrt och trist nu när jag ska slinga det snart igen. Det blev en inpackning från Hayashi:

Använde den igår och den verkar jättebra! Den var väldigt dryg så man behövde inte ta så mycket utav den och den kostade nog 159 kr har jag för mig. :)

Har vart och kollat på en lägenhet idag som Anton fått erbjudande om, skit kul att han snart ska få egen lägenhet :) En etta på Sörse som skulle totalrenoveras, nice! Men får se om han får den eller inte, ligger fyra i kön...
Ska till skolan om en stund, har psykologi 14.40. Sen blir det hem och rida mina två galenpannor till hästar och plugg ikväll :/

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0