balklänning

Usch, vaknade upp i morses och fick springa till toan och spy... Vill verkligen inte bli sjuk, känns dock inte som magsjuka? Hmm.. Känner mig inte illamående nu i alla fall, så kan hoppas att det var något annat.
Igår satt jag och kollade massvis med balklänningar på blocket, fick ett tips om att det fanns hur mycket som helst där. Sant så sant. Jag hittade verkligen massvis med klänningar! Bara här i Varberg och Falkenberg fanns det säkert ett tiotal som jag fastnade för. Men... Jag hittade en som jag verkligen vill ha..


ÅHHH, blev helt kär i den! Snygg färg och fräck rygg, me på något sätt väldigt elegant :) Mailade dem i alla fall och leveransen är mellan 2-4 veckor! Plus att de finns här i Varberg så man åker dit och får den uppsydd efter sina egna mått. Klänningen går på 1990 :-. Ska jag slå till eller inte? :]


Kommentarer
Postat av: Shonie

KÖP DEN! Skitsnygg var den ;) Krya på dig gumman, du får inte bli sjuk nu :/ <3

2010-03-12 @ 10:55:01
Postat av: Tessi

SLÅ TILL! Det är ju som hittat... Tror du kommer bli skitsnygg i den! Krya på dig. <3

2010-03-12 @ 11:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0