onsdag igen..

Som vanligt flyger veckorna förbi, vad gör jag med tiden egentligen?
Anmälde precis till en tävling i Falkenberg den 30:e April, 1.10 och 1.20 m klass. Hoppas bara att mamma kan ;)

Sitter på lektion just nu, slutar om 2 minuter. Blir ett snabbt inlägg.

Hon som jag beställde min balklänning från sa i måndags att den klänningen jag ville ha, hade utgått ur sortimentet. Så fick välja en annan till samma pris som egentligen kostade över 3000 kronor..
Så det fick bli en snarlik. (Dock i samma färg som innan)




Nu slutar lektionen, blir uppdatering ikväll istället! KRAM


Kommentarer
Postat av: Lovisa Hedenquist

Sjuuukt snygg balklänning!!! Är också på jackt efter en i samma färg. Vad heter hemsidan? Finns klänningen kvar ?

2011-11-07 @ 22:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0