våffeldagen

Tänkte slänga in ett snabbt inlägg innan jag hoppar in i duschen och sen sängen, fy vad trött jag är! Mestadels p.g.a antibiotikan :/ Vaknade i morses på toppenhumör, kände mig verkligen utvilad för första gången på länge. Skolan var skit, haha! Åkte ner till stan med Petra på håltimman, fick köpt kjolen som jag lämnade tillbaka förra veckan för att den gick sönder. Testar en till och ser ;D Köpte även underkläder och bikinisar. Ett par amrinblå trosor och två bhar.

Tyckte den var så fin och så köpte jag en marinblå/vit randig i samma modell.

Efter skolan körde jag om Sofia och lånade ett träns som jag ska ha imorgon till Oxane, lilla galenpannan :) Fick klippt henne idag med och hoppat igenom henne, kändes jättebra inför morgondagen. Allt är putsat, packat och klart för avgång imorgon klockan 9. Ska bli skojskoj!

Mormor&morfar, farmor&farfar och min moster Ninna har vart här ikväll och ätit god mat och käkat våfflor. Firade min födelsedag lite tidigt :) Känner mig duktig, för nu har jag verkligen beställt min balklänning också! :D NU däremot ska jag duscha, sen nana! Puss&godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0