äntligen!

PHU! Då var redovisning och beskattnings provet gjort. Nu ska jag bara skriva klart psykologi inlämningen och imorgon är det redovisning av projektet som gäller. GREAT! Fick även ridit både Tilda och Oxane idag, hunnit med en hel del. Juste ja, fick ÄNTLIGEN hem min studentklänning -  och bäst av allt - den satt som en smäck! Lovar att slänga upp bild på den snart :)

Min älskade mormor har också sytt klart min balklänning och det känns att det inte är långt kvar nu. Ska försöka hitta en matchande slips åt Anton, skor och väska. Hrmm, pengar är väldigt välkomna nu. Skönt med en feting lön denna månaden ;)

Nu blir det nog att nana, älsklingen är fortfarande sjuk och ligger jämte och nanar redan.. Puss och godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0