jippi!

Fem dagar. FEM skoldagar kvar av gymnasietiden. HELT GALET! Jag förstår inte vart veckorna tagit vägen, det var inte länge sen vi tittade framåt och insåg hur jobbiga de sista veckorna skulle bli. Jag är superglad, bara förvånad att tiden försvunnit..

Idag har det vart väldigt slappt i skolan, har en inlämning denna veckan bara. Nästa vecka är det ett prov, sen är det över :D Var nere i stan och shoppade ett vitt baslinne och väska till balen. Ska nog lämna tillbaka den dock, kommer aldrig använda en vit kuverväska igen.. Fick ridit Oxane en runda i skogen också, klättrade upp och ned för backarna, härligt! Har även vart ute och timme med Petra och powerwalkat / joggat, LOVELY! Det var verkligen hur skönt som helst.

Har nog nämnt innan att jag anmälde till Lamicell Cup för skojs skull med Oxane. Vet ni vad? Jag har gått vidare till semifinal! Den går i stilhoppning den 2 juli i Björbäck och de som går vidare till finalen får rida en klass på SM i Hammarö. Hur kul som helst! Btw, tävlingen i helgen gick super.. För vet ni vad? Jag och Oxane VANN faktiskt 1.10 m klassen! Min duktiga häst :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0