told you so..

Liiite bättre har jag väl blivit ändå? Ska inte säga för mycket för då kommer jag glömma av att uppdatera.. Dagen har gått väldigt långsamt, slutade klockan 13.00 och stack ner till stan för att köpa en slips till Anton som han ska ha på balen. När jag kommer hem och jämför med min klänning är ju slipsen inte alls i samma färg, mer grårosa? KUL! Får väl se om vi hittar någon annan, eller så får det bli den, lite skit samma ;)

Borde egentligen plugga massa nu. Men jag har verkligen ingen ork. Vill bara lägga mig under täcket och glo en film, eller rent utav bara gå ut i det sköna vädret och ta en lång promenad. Det hade gjort mig bra! Orkade inte ens rida Oxane idag, då är det illa. Får ta nya tag imorgon bara.

Satt och kollade igenom bilder på facebook innan och hittade massa goa sommarbilder:


Jag och Petra förra sommaren.

Anna & jag midsommar förra året.


Min & Annas resa till Egypten, december 2008.

GE MIG SOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0