underbara vår!

ÄNTLIGEN har vårvädret kommit till lilla Varberg :) Varmt och skönt och solen lyser! SÅ mycket lättare att gå upp på morgonen och bättre morgonhumör. Vaknade av att solen stekte genom fönstret och fick hoppa upp och öppna balkongdörren. Slängde ihop en smoothie med hallon och annat gott till mig och älsklingen och lite rostat bröd, mums :*

Idag blir det plugg hela dagen lång, suck.. Men måste göras när man har både prov och inlämning imorgon. Har även inlämning på fredag och redovisning av projektarbete. Nästa vecka har jag två inlämningar och sista veckan har jag ett prov. Kommer hända mycket dessa tre sista veckorna i skolan, helt galet. Tar alltså studenten om ca 3 veckor. Det finns inte. Kommer vara så lycklig när vi springer ut fulla och med mössorna på sne ;)


Slänger in en bild från jippodagen i fredags också. Vi tjejer som var hos Petra innan;



Btw, jag och älsklingen hade nio månder igår. Jag älskar dig Anton <3
Nähä, får väl ta tag i pluggandet. Har dock bara 10 minuter kvar och har suttit vid datorn hela lektionen ;)
KRAM på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0