Jag orkar inte slåss, det är bortom min kontroll

Ännu en fullspäckad dag! Vaknade äntligen upp utan huvudvärk imorse, hur skönt som helst.. Var gullig flickvän och diskade, bäddade och städade i ordning lite ;) Sedan fick det bli lite solning, vill hålla färgen fram till festen och inte se ut som en blekfis ;]

Har även hunnit med att fixa iordning stallet, ridt Oxane och Silvana. Hann inte med galningen Tilda idag, så det får bli imorgon istället. Sedan var det bara att bege sig in mot staden och hjälpa Anton Mared med städning av lägenheten :) Och nu ligger jag utslagen i soffan med Kent i lurarna, underbara Jocke Berg <3

Snart kommer baby hem också, sen får det nog bli nana sängen för att orka med morgondagens planer ;)


ÅHH, jag har nog kommit på vad jag vill göra för motiv till min nästa tatuering :D Måste boka in en tid bara, längtar såååå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0