sjuk...

Började få ont i halsen igår runt lunchtiden och på kvällen blev det bara värre och värre. I morses vaknade jag upp med feber och var helt tjock i halsen :( Jag orkar inte!!

Behöver ladda denna veckan med jobb och har ju tävling fredag-söndag, skiter sig lite halvt. Jobbet skiter jag fullkomligt i egentligen, vill ha något nytt och spännande där jag kan lära mig något nytt och träffa nya människor. Håller tummarna för att jag får det i Falkenberg!

Är vansinnig på min situation just för tillfället, orkar inte vara "hemma" som knappt känns som hemma längre. Vill bara ha en lägenhet med min älskling och ha mina saker på ett ställe och slippa allt tjafs här hemma. BLIR GALEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0