Härlig måndag!

Satte faktiskt klockan för att komma upp i tid idag. Började med att skjutsa Anton ner till skolan och sen vidare till stallet. Hade en lugn och skön förmiddag i stallet, fixade iordning allt och bara myste. Sedan hoppade jag Oxane och hon var SÅ jäkla fin! Tror knappt hon hoppat så bra tidigare, bådar gott inför helgen :)

Efteråt putsade jag alla sakerna och tog ut Zipp på en promenad. Han behövde vila ryggen från sadeln lite eftersom han blivit lite öm igen efter mycket hoppande i veckan. Så imorgon får han vila helt medan Oxane ska få sig en genomkörare.
 
Hoppas på att Peter ska ringa ikväll och säga att det blir jobb imorgon! Var ledig hela förra veckan, därav lite skönhetsbehandlingar, och är redan uttråkad. Så förhoppningsvis ska jag jobba imorgon :)
 
Nu ska jag och älsklingen förbereda kvällsmat, pizzabullar!! Har inte ätit pizzabullar på flera år, men kommer ihåg att jag åt det som mellanmål när jag kom hem från skolan i sådär 3:an/ 4:an? :P

Här är resultatet från i torsdags <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0