Hurtbulle

Peter ringde mig sent igår och sa att jag fick ledigt idag också. Tog sovmorgon ihop med Anton och åt frukost innan han och Gustav stack ner till ABay och kiteade. Jag stack hem till stallet och red ut Oxane på en konditionsrunda, härligt! Fick även hoppat upp på lilla Tippen och red markarbete, sedan fixade jag stallet snabbt. Matias hjälpte Emelie med Banner idag så vi käkade lunch och stack ner till Halmstad för ett besök på Hööks.
 
Jag var tvungen att köpa ett nytt bett till Zipp, ett kombinationsbett hackamore/bett. Jag ska testa det imorgon och kan göra en utvärdering på det när jag testat ett tag. Köpte även ett träns, tyglar, hönät och en tröja. Nu är jag pank! ;)
 
Var faktiskt hurtig och gick ut på en powerwalk när jag kom hem igen. Jag måste öka konditionen, allt blir mycket lättare och man mår så mycket bättre.
 
Är ledig imorgon också och då blir det att ställa klockan för jag tänkte sticka ut på en pw imorgon innan jag lunchar med min lilla farmor <3
 
Så var det ju kosten idag.
Frukost: Tre smörgåsar med rostbiff/texmexskinka/medvurst och gurka, en kopp kaffe och juice.
Lunch: Samma som igår, potatis med lax. MUMS!
Mellanmål: En liten latte
Middag: Thaigryta på nötfärs, grönsaker och ris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0