Nya tag.

Nu jäklar. Måste försöka bli bättre på det här med bloggen, just för min egen del. Kul att kunna gå tillbaka och läsa om vad man hittat på. Idag har jag varit på ansiktsbehandling på Visage M&M, en 60 min lång behandling som inkluderarrengöring, hudanalys, peeling, ånga, porrengöring, brynplock, massage och mask. Hur underbart som helst och man känner sig len och mjuk som en barnrumpa ;) Hur som helst, vill verkligen få tillbaka min fina hy utan blemmor och orenheter. Så beslöt mig för att ta tjuren vid hornen och verkligen få ordning på hyn. Köpte en serie från Maria Åkerberg med rengöring, ansiktsvatten, peeling och lotion. Det kostade skjortan men kommer förhoppningsvis märka skillnaden snart, spännande!
 
Jag hjälpte även Matias att flytta till Linda&Magnus lilla lägenhet ovanför deras garage idag. Som tack för hjälpen red han Oxane åt mig idag, kommer bli bortskämd om han fortsätter att rida mina hästar ;) Imorgon blir det ett besök hos Erika på Kammen för att fixa till kalufsen. Börjar bli trött på att det bara "hänger" där. Men det blir lite nya slingor och fräscha till topparna :)
 
Inget nytt om lägenhet för min och Antons del heller. Har första tjing på en lägenhet mittemot Oscars nere i centrum, men det är strul med pappersarbetet för de som är "först i ledet". Jag blev utslängd hemifrån för ca två veckor sedan. Nej, det är inte så illa som det låter, men mamma och pappa ska renovera om hela övervåningen och därför riva ut mitt rum så att det blir ett vardagsrum där uppe istället. Kommer bli hur snyggt som helst och jag kommer få ha det lilla rummet.
 
Nu blir det sängen och nana för min del, puss och godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0