Sjuk :(

Om jag inte gjorde mycket igår, har jag gjort än mindre idag. Vaknade upp med feber och huvudvärken från helvetet. Fick iallafall kommit iväg till ridhus med Matias och Oxane, han ska hoppa henne på lite tävlingar för att få resultat. Det har inte funkat mellan oss överhuvdtaget så har tänkt på att försöka eventuellt sälja henne :(
 
Jag har mest legat i soffan och slumrat till och från hela eftermiddagen, käkat Riesen men det får man när man är sjuk ^^ Hoppas på att jag känner mig piggare imorgon så jag får gjort något vettigt!
 
Här är filmerna på Zipp från i helgen: http://www.youtube.com/watch?v=2qJcq2tqxN4&feature=plcp
och 1.20 m: http://www.youtube.com/watch?v=mxC0KeITDdk&feature=plcp
 
Zipp var så jäkla fin på det nya kombinatonsbettet! Han kändes supermjuk och lyssnade på minsta lilla vink från mig. I första klassen fick han trångt i den annars långa kombinationen, så han rev b hindret. I 1.20 m rev han första, men det var helt och hållet mitt fel. Hade jag hållt ihop honom mer med sätet och haft lite mer tryck i skänkel hade han kommit upp bättre. Nummer fem vet jag inte varför han river egentligen, han var bara seg upp med bakbenen. Så nu blir det att sätta på honom teknikskydd bak i hoppningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0